søndag 30. august 2009

Sutreblogg og bursdagsfeiring med tryllekunstner!

Gikk opp for meg at bloggen min kanskje virker som en sutreblogg, og det er jo ikke det det er ment som! Full skjerpings herfra!

Må jo fortelle om planene for bursdagen til eldstejenta som blir 8! Vi har bestilt tryllekunstner som kommer hjem til oss og opptrer i stua vår foran de 16 jentene vi planlegger å be. Koster jo et par store penger, men vi vil gjøre litt ekstra stas på henne i år. Har ikke hatt det så enkelt siste månedene, så hun fortjener litt ekstra nå :-)

Han tryller frem kaniner og duer og gjør masse annet. Skal opptre i 30 min, og bursdagsbarnet (og evt noen av gjestene) får hjelpe ham med noen triks. Hun elsker alt som har med trylling å gjøre, så håper dette faller i smak hos henne - og de andre jentene selvfølgelig. Vi må nok kjøpe et lite tryllesett til henne også. Hun vet ikke hva som skal skje, det er en overraskelse - hvis jeg klarer å holde tett så lenge..

Burde legge meg snart, men får ta en halvtime på sofaen og et par Paralgin Forte, så satser jeg på at jeg er klar for sengen. Har lagt spikermatta klar i sofaen nå, skal bli deilig. Hvis du er en av dem som må ha sex for å sovne raskt, så kjøp heller en spikermatte - funker like bra, og så er det mindre jobb.. Tror ikke mannen får lese bloggen min lengre ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar