søndag 30. august 2009

Alt vi skal gjøre når vi har barnefri!!

Ja hva er det vi IKKE skal gjøre, lurer jeg på. Alle planene som legges når vi får barnefri; ut å spise, gå på kino, ha noen runder sex, møte venner, ta et par glass vin, slappe av, sove litt... Ja, av det jeg skrev nå, så var det èn eneste ting jeg gjorde i går og i natt; jeg sov. Sovnet kl 21:00 mens mannen min og jeg så på Komiprisen, og våknet kl 11:30 i formiddag... Ikke noen kino, ingen sex, ingen venner - nå holdt jeg på å glemme noe! Jeg gjorde faktisk mer! Vi bestilte pizzaer fra Vito's, så deilige pizzaer! Og til pizzaen hadde jeg Pepsi Max og 1 glass vin, hvor halve glasset sto igjen på bordet når jeg sto opp i dag..

Hadde sikkert godt av det. Hadde ryddet på badet og i stua i går, og da kjente jeg at ryggen sa at det var nok, og ba meg legge meg litt på sofaen. Men så fantastisk å ha en så god dag! At jeg både handlet i butikken, ryddet badet og stua er et fremskritt i seg selv.

Har et mål til den 12.september. Da blir svigerinnen min 40 år, og hun har laget store (aktivitets)planer fra formiddagen og utover. Målet mitt er å møte dem i Oslo ca kl 15-16 og holde ut resten av kvalden. Forhåpentligvis en super kveld.

Nå er mannen ute og spiller golf, og når han kommer hjem er det på tide å hente jentene hos mormor og morfar.

Ha en fantastisk dag! P.S! Vi har sol!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar