mandag 10. august 2009

Smertefull natt

Ble endel smertestillende i går kveld og i natt. 6 Paralgin Forte og 2 Ketorax, samt 2 x 500 mg Naproxen. Det er mer enn jeg liker å trykke i meg, men got to do what you got to do.. Det hjalp meg i allefall til å sove fra 03:30-09:30 kun med enkelte oppvåkninger når jeg måtte snu meg. Klarte ikke stå opp før 12:15. Kroppen var stiv som en pinne, fingrene sto i den stillingen de selv bestemte at de skulle stå i, og ryggen var ikke samarbeidsvillig. Så jeg endte med å ligge i sengen helt til mannen skulle dra på kveldskift. Veldig sosialt... Fantastisk kjedelig!

Nå krysser jeg fingrene for at været skal bedre seg, at sola skal titte inn gjennom glipen mellom rullegardinet og vinduskarmen de neste morgenene. De verste dagene er når det er vind, tåke eller væromslag.

Nå skal jeg legge meg litt på spikermatta før største jenta mi kommer hjem fra skolen. Det skal forhåpentligvis gi meg nok smertelindring til middagen er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar