søndag 15. november 2009

Operasjon!

Nå har det skjedd mye! Mannen min har fått tilbake førerkortet! De har utelukket eller valgt å sjekke andre ting enn epilepsi i stedet. Så nå er hverdagen litt lettere igjen..

Søndag kveld reiser jeg inn på pasienthotellet på Ullevål og overnatter til dagen etter, da jeg skal opereres kl 07:15. Glede-gruer meg.. Er så spent på hva de finner, men vet jeg er i gode hender hos Anton Langebrekke. Han gjør vel det han må tenker jeg. Han tror visst at jeg i tillegg til sammenvoksningene etter ryggoperasjonen og endometriosen, også har noe han kaller adenomyose i livmoren. Hvis det er det, så fjerner han livmoren regner jeg med. Litt rart, siden jeg har lest at det ikke kan påvises adenomyose utenom etter at livmoren er fjernet.. Men får se. Bra blir det sikkert, men håper i det lengste å beholde livmoren.

Ellers er ting med det samme. Samme doser smertestillende og samme gamle smertene.

"Svigerbestemor" har fått hjerteinfarkt og hjertesvikt og svogeren ligger på sykehus med magesmerter de ikke finner ut av. En skikkelig sykelig familie kan vi vel kalles etterhvert..

Men nå skal jeg grue meg videre til operasjonen, så skriver jeg mer når jeg kommer hjem fra sykehuset. Håper jeg slipper å våkne midt i narkosen denne gangen da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar