tirsdag 13. oktober 2009

Operasjon!

Nå har jeg endelig fått dato for operasjon! 16. november kl 07:15 er datoen jeg legges under kniven. Det er ikke en dag for tidlig. Smertene har tiltatt i styrke, og energien og utholdenheten har sunket like mye. Det å hente jentene på sfo og i barnehagen er stor nok oppgave for meg i løpet av en dag. Skal arrangere familiebursdag for jentene på lørdag og barnebursdag for eldstejenta som blir 8 på søndag. Heldigvis har mannen min tatt seg ferie, så det skal forhåpentligvis bli bra.

Bruker samme mengde smertestillende, tatt litt mer Ketorax enn vanlig, og kuttet litt ned på Paralgin Forten. Syns fremdeles jeg tar for mye, men legene mener det er riktig dosering, så jeg må jo bare stole på dem. Ser jo selv også at jeg ikke fungerer i det hele tatt om jeg ikke tar dem, så får bare bite i det sure eplet og ta dem en stund til. Forhåpentligvis kan jeg slutte med det meste dersom denne operasjonen blir vellykket. Tenk om jeg kan bli smertefri!!! What a life!

Nå skal jeg krysse fingrene for en god natt søvn. Har vært lenge siden sist.

Natta <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar