fredag 4. september 2009

Søvn..

Siste nettene nå har vært laaaange! Har prøvd å legge meg mange ganger, men må bare stå opp igjen pga de forbanna smertene. Klart å sovne ca 08:30 på morgenen, og sovet til ca kl 14:00. What a life!!! I kveld SKAL jeg klare å sovne, skal finne frem en Vival og se om det kan hjelpe litt.

Rekker jo ingenting før jentene skal hjem fra barnehage og skole. Må få gjort noe med dette her, men vil jo helst ikke bruke sovemedisiner heller. Syns jeg bruker nok annet.. Av smertestillende siste dagene har jeg brukt 5-6 Paralgin Forte og 4 Ketorax, og det er slt for mye syns jeg. Ikke skal det være endometriosen som har skylden heller, har jo ikke mensen eller eggløsning nå.. Men vondt i dåsa - det har jeg! Og magen. Og ryggen. Og bekkenet. Må snart roe seg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar